قیمت جهانی طلا بار دیگر با افزایش روبرو شد
تحلیل و اخبار بورس جهانی طلا,سکه وارزها
آموزش,تحلیل تکنیکال,فاندامنتال,طلا,سکه,بازار فارکس,قیمت طلا,نرخ دلار

قیمت جهانی طلا امروز جمعه تحت تاثیر پایان تعطیلات سال جدید چینی و بازگشت سرمایه گذاران چینی به بازار با افزایش نسبی روبرو شده و بار دیگر به 1260 دلار در هر اونس رسیده است.

قیمت طلا.گزارش وزارت کار.ششمین هفته.قیمت نقره.کاهش صادرات.فدرال رزرو20.میلیارد دلار

به نقل از رویترز؛ قیمت طلا در حالی در ساعات نخست مبادلات امروز جمعه با افزایش نسبی روبرو شده که سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام گزارش وزارت کار آمریکا در خصوص وضعیت بیکاری و اشتغال در ماه ژانویه بوده اند.

بر اساس این گزارش قیمت طلا طی هفته جاری بار دیگر با افزایش یک درصدی روبرو شده تا برای ششمین هفته متوالی در هفت هفته اخیر با رشد مواجه شده باشد. قیمت طلا امروز جمعه به بیش از 1260 دلار در هر اونس رسیده است.

قیمت نقره نیز در هفته جاری با رشد 4 درصدی مواجه شده است که این بیشترین رشد قیمت نقره از اواسط اوت گذشته به شمار می رود.

کاهش صادرات آمریکا طی ماه گذشته نیز نگرانی ها در خصوص وضعیت اقتصادی این کشور را افزایش داده است. انتشار گزارش های ضد و نقیض در خصوص وضعیت اقتصادی آمریکا سیاست های پولی فدرال رزرو را در ابهام قرار داده است.

در حالی که برخی کارشناسان اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو در نشست های آتی خود محرک پولی را کاهش خواهد داد ولی برخی دیگر بر لزوم اجرای محرک پولی تا دستیابی به رشد و رونق اقتصادی پایدار و باثبات تاکید می کنند.

فدرال رزرو در دو نشست قبلی خود محرک پولی را 20 میلیارد دلار کاهش داده است.

تصمیم روز گذشته بانک مرکزی اروپا برای حفظ نرخ بهره نیز تاثیر زیادی بر افزایش ارزش یورو در برابر دلار و افزایش قیمت طلا داشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال توسط پیمان معظمی